اطلاع رسانی
1396/4/3 شنبهمدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور در شیراز اعلام کرد
تیم بانوان کاراته دانشگاه پیام نور فارس در راه اتریش

.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور در سفر به شیراز ازاعطای تخفیف شهریه به نخبگان ورزشی در دانشگاه پیام نور خبر داد اظهارداشت: بزودی آیینامه اجرایی این طرح ابلاغ می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورفارس، دکتر نصیرزاده در نشست مشترک با دکتر قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس و کریمی مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور فارس به بررسی مشکلات وچالش های ورزشی استان فارس پرداخت.
نصیرزاده ابراز داشت: با رایزنی صورت گرفته تیم بانوان کاراته دانشگاه پیام نور فارس در مهرماه به اتریش اعزام خواهد شود که این امر نیازمند همکاری ومساعدت ویژه استانداری فارس واداره کل ورزش وجوانان استان است.
عضو ستاد اعزامی به ۲۹ یونیورسیاد دانشجویان جهان خاطر نشان ساخت : امیداوریم با توجه به وجود زیر ساخت های ورزشی مناسب در این استان شاهد میزبانی دانشگاه پیام نور استان فارس در رشته های کشتی ،پاورلیفتینگ و بسکتبال باشیم.
وی همچنین در ابتدای این دیدار از زحمات وهمکاری صمیمانه ریاست استان فارس تشکر وقدرانی کرد وافزود: نگاه مثبت دکتر قرائتی به ورزش قابل تقدیر است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین دیدار اظهارداشت: امسال اعتبار خوبی را برای اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام در استان تخصیص یافته است که امیدواریم با همراهی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه این امر محقق گردد .
دکتر قرائتی افزود: در حال حاضر ۸ مجموعه ورزشی استاندارد در شهرستان های استان فارس تکمیل و به بهره برداری رسیده است که انشالله زمین فوتبال مرکز شیراز و 3 سالن ورزشی در سایر شهرستانهای فارس نیز درصورت همکاری مسئولان شهرستانی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
وی از حمایت همه جانبه از تیم کاراته بانوان دانشگاه پیام نور فارس خبرداد و اظهارامیدواری کرد: این تیم درسال جدید با قدرت تمام در لیگ کاراته شرکت خواهد کرد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر