اطلاع رسانی
1396/7/18 سه‌شنبه
کلاسهای آموزشی دانشجویان نباید با زمان برگزاری نمازجماعت همزمان باشد

.



نشست ترویج و توسعه اقامه نمازجماعت در دانشگاه پیام نور استان فارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، دراین نشست رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به اینکه رفتار واقعی اساتید وکارکنان تاثیر بسزایی در دانشجویان دارد، اظهارداشت: اهمیت دادن به موضوعات عقیدتی و مذهبی از سوی اساتید موجب خواهد شد دانشجویان نیز به شرکت در فعالیت های مذهبی ترغیب شوند.
وی افزود: باید از حرکت های مصنوعی برای ترغیب دانشجویان به حضور در نمازجماعت و سایر فعالیت های فرهنگی مذهبی خودداری کرد چرا که نتیجه عکس می دهند.
رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس خاطرنشان ساخت: تاکید ما این است که زمان برگزاری کلاسهای دانشجویان در دانشگاه با زمان برگزاری نمازجماعت تداخل نداشته باشد که دراین راستا بایستی همه روسای مراکز وواحدها به این موضوع توجه ویژه ای نمایند.
در بخش دیگری از این نشست، حجت السلام ثابت، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان فارس نیز با ابراز رضایت از فعالیت های مذهبی خصوصاً برگزاری نمازجماعت در مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور اظهارداشت:در حال حاضر در 15 مرکز وواحد دانشگاه پیام نور که زیرساخت های لازم وجود دارد، نمازجماعت ظهر وعصر برگزار می شود.
دراین جلسه مقرر شد دوره های آموزش اخلاق و مشاوره های مذهبی در دانشگاه پیام نور استان برگزار شود.





 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر