چهارشنبه 16 مهر 1399 20مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نانو به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر اسحاق جلالیان گفت: چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی فناوری نانو 29مهرماه سالجاری به میزبانی این دانشگاه در مرکز کرج با همکاری معاونت فرهنگی،دانشجویی و اجتماعی سازمان مرکزی در سطح دانشگاههای پیام نور کشور،دانشگاهها و مراکز علمی و پژوهشی استان برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز افزود: این جشنواره سه شنبه 29مهرماه از ساعت 9 صبح به صورت الکترونیکی در بستر سامانه ال ام اس به نشانی:lms.pnu.ac.ir آغاز به کار خواهد نمود.
وی با عنوان اینکه تا کنون بیش از40 اثر مرتبط و علمی به دبیرخانه این جشنواره که در دانشگاه پیام نور مرکز کرج مستقر است، ارسال شده است تاکید کرد:آخرین مهلت ارسال آثار 20مهرماه است و علاقمندان میتوانند آثار خود را در سایت جشنواره به نشانی : http://conference.pnu.ac.ir/Alborz-nano بارگذاری کنند.
دکتر جلالیان  با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادهای علمی و پژوهشی سبب ساز حرکت و تلاش علمی و دانش پژوهانه جوانان دانشجو  به صورت پر رنگ و اثرگذار خواهد شد؛ افزود: برنامه این جشنواره در سه مقطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا و بخش ویژه دانش آموزی در زمینه تولیدات مرتبط با این فناوری نوین شامل: ارائه مقالات و پایان نامه ها،کتب،نشریات،اختراعات و ابداعات  خواهد بود.
وی به برپایی نمایشگاه جانبی و کارگاههای آموزشی مجازی این جشنواره اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه جهت عرضه توانمندیهای پژوهشگران با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران این بخش، به صورت برخط برپا خواهد بود و کارگاههای تخصصی جنبی نیز  پس از مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد.
رئیس چهارمین جشنواره سراسری نانو دانشگاه پیام نور برنامه اختتامیه را اینگونه توضیح داد: در مراسم پایانی نیز ضمن بهره مندی از سخنرانی مسئولان و متخصصان برجسته این حوزه؛ از منتخبین برتر دانشجویی و دانش آموزی و همچنین آثار منتخب هیات داوری تقدیر به عمل خواهد آمد.
دکتر سید اسحاق جلالیان در پایان با تقدیر از تلاش  کلیه دست اندر کاران برگزاری این رویداد علمی و پژوهشی، اظهار امیدواری کرد دانشگاه پیام نور بتواند  نقشی اثر گذار و خدمتی ارزنده در توسعه فناوری نانو  که همسو با  توسعه دانش و همچنین تولید محصولات ایرانی است و همسو با  رونق تولید و ایجاد کسب و کار ایرانی داشته باشد.
گفتنی است آدرس دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری نانو دانشگاه استان البرز: رجای شهر- بلوار موذن- انتهای بلوار شهید کمالی دهقان – ساختمان امام علی(ع) می باشد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی میتوانند با شماره تلفن:  35742055-026 تماس حاصل نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر