برگزاری چهارمین دوره مسابقات سراسری مجازی برنامه نویسی دانشجویان دانشگاه پیام نور (PCPC ) در اسفند  مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت : چهارمین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی دانشجویان دانشگاه پیام نور(PCPC )، اوایل اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نوراستان تهران، برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، دکترحسین زارع افزود : هدف از  برگزاری این مسابقات؛ هویت بخشی به فعالیت های علمی و شناسایی استعداد های برنامه نویسی،  ایجاد انگیزه ، ساماندهي و حمايت از تيم هاي برگزيده جهت شرکت در مسابقات جهانی ، كمك به شناسايي، جذب و پرورش استعدادهاي مبتکر دانشگاه در زمينه برنامه نویسی ، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و معرفی آنها به صنعت و ایجاد کار افرینی ، تشويق جوانان مستعد و خلاق و گسترش انگيزه و روحيه خودباوري، تولید نرم افزار های بومی و خودکفایی، کاربردی کردن دانش کامپیوتر و... است.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور در حوزه علوم رایانه موفق به برگزاری پنج المپیاد علمی شد اما در حوزه برنامه‌نویسی دانشجویی این چهارمین مسابقه و رویداد علمی است که برگزار خواهد شد. نخستین دوره در استان مازندران، دومین دوره در استان خراسان رضوی و سومین دوره در استان همدان برگزار شد.
دکتر حسین زارع تصریح کرد: سوالات مسابقه به زبان انگلیسی است حتی زبان برنامه نویسی و استانداردهای مسابقه منطبق بر قوانین مسابقات جهانی است.
وی در خصوص انتخاب داوران نیز ابراز داشت: داوران به انتخاب کمیته علمی با توجه به رزومه کاری از بین دانشگاه های مختلف انتخاب خواهند شد.
وی در خصوص شرایط ثبت نام گفت: شرایط ثبت نام به گونه ای است که اعضای تیم حتما باید از یک دانشگاه و نیز دانشجو باشند و سبک سوالات تیم ، طوری طراحی شده که مطابق با مسایل روز صنعت و فناوری باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره 22485299  تماس بگیرید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر