بیانیه دعوت دانشگاهیان پیام نور جهرم از مردم جهت حضور گسترده در انتخابات دانشگاهیان دانشگاه پیام نور جهرم  با صدور بیانیه ای  ضمن تاکید بر شرکت در انتخابات پیش رو خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری شدند.
در این بیانه آمده است
بسم الله الرحمن الرحیم
همشهریان   عزیز 
این روزها ما در آستانه تصمیم بزرگ برای کشورمان قرار داریم. سرنوشت ما به عنوان یک ملت، در این زمان چنان در هم عجین  است  که  این امر  زندگی همه ما  را تحت تأثیر قرار خواهد داد.  مشارکت و حضور مردم در انتخابات  پیش رو  امنیت بیشتر و تقویت جایگاه کشور عزیزمان در سطح داخلی و بین المللی را به همراه دارد .
امروز نیاز اصلی کشور ، ساماندهی امور اقتصادی و حل مسئله معیشت است که راهکار اصلی آن حضور در پای صندوق‌های رأی است . دانشگاه پیام نور جهرم نقش اصلی خود را در این برهه حساس امید آفرینی  در بین کارکنان  و دانشجویان می داند و دوباره با شهدایی که خون خود را تقدیم این خاک نموده اند ، پیمان می‌بندیم  که راه آنها  را ادامه دهیم.
دانشگاهیان پیام نور جهرم با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم دعوت می‌کند تا بار دیگر با گام های استوار  خود در روز ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضور  دشمن شکن  و حماسی را به نمایش گذارند. کارکنان و اساتید این دانشگاه  انقلابی نیز  همگام با   دیگر اقشار مردم  در این  انتخابات که  یکبار دیگر تبدیل به جشن شکوه جمهوری اسلامی خواهد شد  شرکت خواهند کرد. چرا که اعتقاد داریم  ملت  با حضور گسترده خود در انتخابات افق جدیدی را پیش روی انقلاب اسلامی خواهند گشود .
دانشگاهیان  دانشگاه پیام نور جهرم
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر