مقررات آزمون پایان ترم دانشجویان مقررات آزمون، دانشجویان حتما به موارد ذکر شده زیر دقت نمایید.
1) به همراه داشتن کارت ورود به جلسه(گزارش 428) و کارت دانشجویی  الزامی است.
2) هنگام شروع ازمون به  سربرگ سوالات دقت نمایید مجاز بودن یا نبودن استفاده از ماشین حساب یا کتاب یا جدول در سربرگ سوالات درج می گردد.
3) از مخدوش نمودن پاسخنامه و بارکد آن خودداری نمایند. دانشجو بایستی اطلاعات روي پاسخنامه را با مشخصات خود تطبيق داده و در صورت اشکال مسؤول جلسه امتحان را در جریان قرار دهد. دانشجو موظف است محل مربوط به امضاء را در پاسخنامه با خودکار امضاء نماید. در غیر این صورت مسؤولیت عدم تصحیح پاسخنامه بعهده ایشان خواهد بود.
4) تکمیل کد سری سؤال با توجه به توضیحات مندرج بر روی سربرگ سؤالات توسط دانشجو الزامی است. عواقب ناشی از عدم تکمیل یا درج اشتباه به عهده دانشجو می باشد.
5) در صورتی که دانشجوئی اشتباهاً پاسخنامه دانشجوي دیگری را تکمیل نماید و جواب سوالات را در آن درج نماید، برای هر دو نفر غیبت ثبت می شود.
6) 15 دقیقه پس از شروع آزمون هیچ دانشجویی حق ورود به جلسه را ندارد. دانشجويان مي توانند 20 دقیقه پس از آغاز زمان آزمون، جلسه را ترک نمایند.
7) لازم است مشخصات دانشجو بالاي برگ پیش نويس نوشته شود.
8) دانشجویان می بایست 20 دقیقه قبل از شروع ازمون با نشان دادن کارت ورود به جلسه و کارت دانشجویی وارد سالن امتحانات شوند. دقیقه قبل از شروع امتحان.
9) به همراه داشتن کتاب ، جزوه، تلفن همراه و ساعت هوشمند در جلسه ازمون ممنوع است. لذا از بهمراه اوردن وسایل اضافی خودداری کنید.
10) برای پر کردن پاسخنامه های تستی از از مداد مشکی نرم استفاده کنید و پاسخ نامه تشریحی با خودکار نوشته شود. جابجایی وسایل از جمله پاک کن، ماشین حساب، یا کتاب ( برای دروسی که استفاده از ان مجاز است) بین دانشجویان در جلسه ازمون ممنوع است.
11) با افراد خاطی طبق آیین نامه برخورد خواهد شد و در صورت اثبات تقلب ضمن نوشته شدن صورتجلسه موارد به امتحانات استان ارجاع می گردد و در صورت تایید نمره 25/0 برای فرد خاطی در کارنامه ثبت خواهد شد.
12) رعایت نکاتی که مسئولین اجرایی متذکر می شوند توسط دانشجویان الزامی است.
13) برگ حضور غیاب با خودکار توسط دانشجویان امضا می گردد.
14) در آزمون های که تستی و تشریحی هستند. دانشجویان ابتدا باید به سوالات تستی پاسخ دهند و بعد از اتمام پاسخ به سوالات تستی، پاسخنامه را به مراقب تحویل داده بعد به سوالات تشریحی پاسخ دهند. پاسخ نامه های تستی قبل از پاسخ نامه های تشریحی جمع اوری می شود.
15) دانشجویانی که دو ازمون همزمان دارند قبل از شروع ازمون باید به مراقبین اطلاع دهند و پس اتمام ازمون اول نباید جلسه را ترک کنند.
16) بعد از پایان هر آزمون تحویل سوالات امتحانی پاسخنامه های تستی و تشریحی و برگ پیش نویس به مراقبین محترم تحویل گردد.
17) کسانی که به نحوه طرح سوال یا کلید آزمون تستی اعتراض دارند پس از سه روز و تا حداکثر یک هفته، جهت ثبت اعتراض در سیستم گلستان اقدام کنند. 
18) دانشجویان می توانند در صفحه مشاهده نتایج آزمون، تصویر سوال، کلید، پاسخنامه درس و نمره آزمون را به تفکیک تستی و تشریحی و همچنین بارم بندی مربوط را مشاهده کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر