اخبار مرکز جهرم
پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور جهرم به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت روز زن سرپرست دانشگاه  پیام نور جهرم با انتشار پیامی، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن را به تمامی زنان و بانوان همکار شاغل دراین مرکز دانشگاهی تبریک و تهنیت گفت.
دکتر سید محمد ذبیحین پور در این پیام، ضمن اشاره به فضائل حضرت فاطمه (س) و ضرورت بهره‌گیری از معنویت وجود آن حضرت، این روز فرخنده را تبریک گفت.
در پیام سرپرست دانشگاه پیام نور جهرم آمده است:
میلاد فرخنده و با سعادت ،اسوه تمام عیار مکارم اخلاق، قلّه رفیع فضائل، ریحانه رسول الله(ص)،حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، بهترین فرصت برای گرامیداشت جایگاه رفیع زن و مقام بی‌همتای مادر است. اینجانب ضمن پاسداشت مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا (س)و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، این روز فرخنده را به همگان به ویژه به بانوان محترم دانشگاه پیام نور جهرم ، تبریک عرض نموده و امیدوارم محیط دانشگاه و جامعه از عطر وجود آن بی‌بدیل خلقت، معطر گردد و با تکیه بر دانش و توان بانوان گرانقدر دانشگاه که در تمامی مراتب دانشگاه حضور فعال دارند، در مسیر پبشرفت و تعالی هرچه بیشتر این مجموعه حرکت نماییم. سلامتی و دوام توفیق همه بانوان دانشگاهی اعم از استاد، کارمند و دانشجو، را به برکت نام مقدس حضرت مرضیه طاهره(س) از پیشگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
دکتر سید محمد ذبیحین پور
 سرپرست دانشگاه پیام نور جهرم

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر