اخبار مرکز جهرم
پیام سرپرست دانشگاه پیام نور جهرم به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیام سرپرست دانشگاه پیام نور جهرم به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
سرپرست دانشگاه پیام نور جهرم در پیامی، فرارسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور جهرم ، متن پیام دکتر سید محمد ذبیحین پور سرپرست دانشگاه  پیام نور جهرم به شرح ذیل است:
بسم ربّ الشّهداء والصدّيقين
عروج ملکوتی سردار سرافراز اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در سحرگاه سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸، آزادگان جهان را در اندوه و ماتم فرو برد. سرداری که نماد بی‌بدیل رادمردی و مقاومت بود و بعد از عمری مجاهدت خالصانه در میدان جهاد، با پیوستن به همرزمان شهیدش، تجسّم و مصداق«عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون» گشت. شهادت سردار رشید اسلام، مکتبی جدید به‌روی نسل امروز و جبهه مقاومت گشود و یقیناً پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتر در اهتزاز باقی خواهد ماند. در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر با آرمان‌های والای سردار دل‌ها در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی تجدید عهد می‌کنیم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و شهدای جبهه مقاومت، بر استمرار و پایبندی خویش بر مکتب ماندگار حسینی تأکید می‌نمائیم.
دکتر سید محمد ذبیحین پور
سرپرست  دانشگاه  پیام نور جهرم
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر