اطلاع رسانی
1403/1/27 دوشنبه
قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات «وعده صادق»
در پی عملیات غرورانگیز و خیبرشکن دلیرمردان نظامی ایران اسلامی «وعده صادق» بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان فارس پیامی صادر کرد.

.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«... إنّا مِنَ المُجرمین مُنتَقِمون»

مقارن با عملیات غرورآفرین و قاطع نیروهای مسلح کشور به خصوص نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با موشک باران پایگاه‌های نظامی رژیم پوشالی تا دندان مسلح صهیونیست، پاسخی محکم و مجازاتی در خور برای این دشمن دیرینه انسانیت رقم زد، بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس در همراهی با اقشار مختلف مردم در شکرگزاری این امر عظیم، قدردان و  دست‌بوس فرزندان سلحشور و غیور این آب و خاک است و آرزوی سلامتی، اقتدار و پیروزی روز افزون آنان را تا رسیدن به وعده صادق رهبر عزیز انقلاب دارد که فرمودند: اسرائیل بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید.

صد البته که عملیات پیروزمندانه سپاه، تنها و فقط گوشه‌ای از توان و اقتدار نظامی ایران جان، در پاسخ به شرارت‌ها و اقدام تروریستی این رژیم جعلی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه بود تا همه شیاطین و دولت‌های بزدل جهان بدانند که ایران اسلامی پر قدرت‌تر از همیشه در سایه رهبری فرزانه‌ای حکیم، همچنان بر مواضع الهی و آرمان‌های امام راحل انقلاب و فرزندان شهید خود، استوار و ثابت قدم است.

در پایان بار دیگر ضمن اعلام آمادگی برای همراهی با نیروهای مسلح جهت حضور در میدان مبارزه با اسراییل کودک‌کش، از همه عزیزان دست‌اندرکار در عملیات وعده صادق، قدردانی کرده امید داریم به زودی با آزادی قدس شریف، همراه با همه جهانیان آزاده در مسجد الاقصی سجده شکر به جا آوریم که صبح نزدیک است. ان‌شاءالله.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر